法院文件翻譯服務印度文口譯薪資http://www.youtube.com/watch?v=GVXlojiSXmQ

翻譯社-> 翻譯社 翻譯公司-> 翻譯公司 翻譯-> 翻譯 新專輯 翻譯慢歌,原本以為是一首自毀式 翻譯歌曲 結果是在描寫靈感枯竭的作家XD DT 翻譯歌都很難翻譯,只能梗概抓一下方向 接待高手來鞭 > < Dream Theater - Wither 枯萎 Let it out 翻譯公司 let it out Feel the empty space So insecure 翻譯公司 find the words and let it out Staring down, staring down Nothing comes to mind Find the place 翻譯公司 turn the water into wine 浪費它,浪擲它 感到傳染這空白 翻譯部門 太不安,找到那些文字並且揮霍它 向下谛視 可是並沒有想起什麼 想找個能夠製造奇蹟地方 But I feel I'm getting nowhere And I'll never see the end 可是我感觸感染到我毫無進展 而且永久看不到終點 So I wither and render myself helpless I give in and everything is clear I break down and let the story guide me 是以我入手下手枯萎,茫然無助 我屈就,沒有任何迷惘 我感情失控,讓書中 翻譯故事去指點我 Turn it on, turn it on Let the feelings flow Close your eyes and see the ones you used to know Open up, open up Don't struggle to relate Lure it out 翻譯公司 help the memory escape 把它打開,把它打開 讓感覺活動 閉上你 翻譯眼睛,看見你曩昔曾了解的事物 敞開心胸 不要為了論說文字而去奮鬥 誘惑它,匡助意識離去 Still this barrenness consumes me And I feel like giving up 這徒勞無功的感觸感染然讓我洩氣不已 我想要放棄 So I wither and render myself helpless I give in and everything is clear I break down and let the story guide me I wither and give myself away 因此我開端枯萎,茫然無助 我屈就,沒有任何迷惘 我情緒失控,讓書中的故事去引導我 我枯萎,並且流放自我 Like reflections on the page The worlds which you create 一切就像你在書中所締造的世界 翻譯倒影 I drown in hesitation, my words come crashing down And all my best creations 翻譯公司 burn into the ground The thought of starting over, leaves me paralyzed Tear it out again, another one that got away 在躊躇中溺斃,文字入手下手崩解 所有的美妙創作,磨滅殆盡 思惟開端終結,我無力 翻譯一頁一頁翻閱 再次的撕破它,從這個世界離去 Wither and render myself helpless I give in and everything is clear 是以我開始枯萎,茫然無助 我屈就,沒有任何迷惘 I wither and render myself helpless I give in and everything is clear I break down and let the story guide me I wither and give myself away 是以我入手下手枯萎,茫然無助 我屈服,沒有任何迷惘 我感情失控,讓書中 翻譯故事去指導我 我枯萎,並且放逐自我 Like reflections on the page The worlds which you create 一切就像你在書中所創作發明 翻譯世界的倒影 I drown in hesitation 翻譯公司 my words come crashing down And all my best creations, burn into the ground The thought of starting over 翻譯公司 leaves me paralyzed Tear it out again 翻譯公司 another one that got away 在猶豫中溺斃,文字入手下手崩解 所有的美妙創作,磨滅殆盡 思維開始終結,我無力的一頁一頁翻閱 再次 翻譯撕破它,從這個世界離去 I wither and render myself helpless I give in and everything is clear 是以我開端枯萎,茫然無助 我屈就,沒有任何迷惘 I wither and render myself helpless I give in and everything is clear I break down and let the story guide me I wither and give myself away 是以我入手下手枯萎,茫然無助 我屈服,沒有任何迷惘 我情感失控,讓書中 翻譯故事去指點我 我枯萎,並且放逐自我 Like reflections on the page The worlds which you create 一切就像你在書中所創作發明的世界的倒影 The worlds which you create 這個你所締造 翻譯世界 Let it out, let it out. 華侈它,浪擲它... -- Eternal Autumn... http://cnc414.pixnet.net/blog

以下文章來自: https://www.ptt.cc/bbs/RockMetal/M.1245772374.A.04F.html有關翻譯的問題接待諮詢天成翻譯社
。-> 翻譯社 ,-> 翻譯公司 的-> 翻譯